User Experience: jak stworzyć stronę internetową przyjazną użytkownikom?
Dowiedz się, jak poprawić User Experience (UX) na stronie internetowej na WordPressie, aby przyciągnąć i zaangażować użytkowników oraz zwiększyć konwersję.
Pozycjonowanie jest nie tylko niezbędne dla Twojej firmy, ale jest to jedna z najlepszych inwestycji, jakich możesz dokonać.
O SEO powinno się myśleć jak o inwestowaniu pieniędzy w swoją firmę. To pieniądze, które z czasem zwrócą się z nawiązką. Inwestując w SEO, tworzysz długoterminową wartość swojej witryny, która będzie narastać z biegiem czasu.
Oto 5 powodów, dla których powinieneś zacząć inwestować w SEO już teraz.
Inwestując w SEO i podnosząc swoje pozycje w Google, sprowadzisz większy ruch do swojej witryny, co może generować więcej leadów i sprzedaży dla Twojej firmy.
Dawno minęły czasy, w których ludzie musieli czekać, aż wrócą do domu, aby wyszukać coś w Internecie przed komputerem. Wyszukiwania mobilne przewyższają obecnie te na komputerach stacjonarnych ponieważ teraz więcej osób niż kiedykolwiek ma możliwość wyszukiwania już w trakcie podróży. Jest to świetne rozwiązanie dla małych firm, ponieważ oznacza, że użytkownicy szukają rzeczy dokładnie wtedy, gdy ich potrzebują i są gotowi do zakupu.
Załóżmy na przykład, że ktoś jest w podróży służbowej w Twojej okolicy, spaceruje po mieście, i stwierdzi, że ma ochotę na kawę. Wystarczy, że wpisze w przeglądarce mobilnej „kawiarnia blisko mnie”, a znajdzie wszystkie wyniki lokalne. W przypadku mniejszych lokalnych kawiarni stwarza to możliwość plasowania się w wynikach wyszukiwania obok znanych kawiarni, takich jak Starbucks czy Costa.
Inwestując w pozycjonowanie lokalne, umieszczasz swoją firmę na radarze ludzi, którzy są Twoimi idealnymi klientami i są gotowi do szybkiego podjęcia decyzji o zakupie.
Większość użytkowników internetu — w niektórych badaniach aż 80% — omija płatne reklamy (Google Ads) i skupia się wyłącznie na bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że gdy ktoś szuka produktu lub usługi, jest znacznie bardziej prawdopodobne, że zostanie sprzedany w Twojej firmie, jeśli zajmujesz wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Dodatkowo, jeżeli Twoja strona WordPress będzie wysoko w rankingu, będzie miała odpowiednio stworzone treści, które pomogą zwiększyć sprzedaż, gdy ktoś znajdzie się na Twoją witrynę.
Wysoka pozycja w rankingu oznacza, że Google i inne osoby wyszukujące uznały Twoją witrynę za odpowiednią. To buduje zaufanie i autorytet Twojej firmy, dając konsumentom pozytywne odczucia wobec Twojej firmy.
Pozycjonowanie SEO jest procesem ciągłym i im więcej w niego zainwestujesz, tym większy efekt uzyskasz. Jeśli Twoja strona WordPress jest już wysoko w rankingu w wynikach wyszukiwania, to świetnie — ale oznacza też, że musisz nadal inwestować w pozycjonowanie SEO, aby tam pozostać. Ponieważ wszyscy walczą o te czołowe miejsca więc jeżeli Twoi konkurenci zainwestują w SEO, a Ty nie, mogą zacząć Cię wyprzedzać.
Jeśli nie zajmujesz obecnie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, nadal masz szansę na awans w rankingu Google. Inwestując w solidną strategię SEO i stosując odpowiednie techniki możesz zacząć przewyższać konkurencję i przyciągać więcej ruchu do swojej witryny.
Pozycja #1 w wynikach wyszukiwania to ciągły wyścig do mety, a kto najciężej trenuje i biega najszybciej, dotrze tam pierwszy.
Jeszcze do niedawna konsumenci dowiadywali się o nowych produktach głównie poprzez reklamy w radiu, telewizji i reklamy prasowe. Ludzie swoje decyzje zakupowe podejmowali głównie w sklepach i szukali usługodawców w książkach telefonicznych.
Chociaż niektórzy ludzie mogą tęsknić za powrotem do tych „prostszych” dni, w rzeczywistości tak się nie stanie.
Zakupy i wyszukiwanie produktów, usług w internecie nie tylko się utrzymają, ale te trendy również będą się rozwijać i ewoluować, a to oznacza, że pozycjonowanie SEO również będzie się zmieniać. Ważne jest, aby zacząć inwestować w pozycjonowanie SEO wcześniej niż później, dzięki czemu Twoja firma będzie odnosić sukcesy w przyszłości.
Dowiedz się, jak poprawić User Experience (UX) na stronie internetowej na WordPressie, aby przyciągnąć i zaangażować użytkowników oraz zwiększyć konwersję.
Odkryj, jak zbudować zaufanie klientów kancelarii adwokackiej za pomocą strony internetowej na WordPress. Przyciągnij i utrzymaj klientów w branży prawniczej.